Ben je niet tevreden?

Bij Moneyou doen we ons best om je goed van dienst te zijn. Ben je toch niet blij met ons? Laat het dan weten. We zoeken graag samen met jou naar een oplossing.

Geef je klacht aan ons door

Hoe sneller je je klacht aan ons doorgeeft, hoe beter we je kunnen helpen. Je kan dat op verschillende manieren doen:

  • Geef je klacht via Mijn Moneyou aan ons door
  • Schrijf ons een brief en stuur deze naar:
    Moneyou Advies & Service
    Postbus 1700 
    3800 BS Amersfoort

Zet hierin de volgende informatie:

  • Omschrijving van je klacht
  • Je naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres
  • Je hypotheeknummer

Machtiging klacht indienen

Wil je je klacht laten indienen door iemand anders (bijvoorbeeld een juridisch adviseur of een verzekeraar)? Dan moet je deze persoon eerst machtigen. Gebruik hiervoor het formulier Machtiging klacht indienen.

 

 

Binnen 3 werkdagen reactie
Heb je een klacht doorgegeven? We proberen je binnen 1 werkdag te bellen om de klacht te bespreken. Binnen 3 werkdagen ontvang je van ons een brief of mail met onze inhoudelijke reactie. Hierin vind je ook het telefoonnummer waarop je ons kan bereiken. Als we meer tijd nodig hebben, laten we je het weten. 

Ben je niet tevreden met onze oplossing?

Vraag dan aan onze afdeling Klachtenmanagement om je klacht te beoordelen. 

Dat doe je door een brief te sturen naar: 

Moneyou 
t.a.v. Afdeling Klachtenmanagement
Netwerklaan 52
3821 AG Amersfoort

 

Zet deze informatie in je brief:

  • Omschrijving van je klacht
  • Je naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres
  • Je hypotheeknummer

Toch nog niet tevreden? Ga naar KiFiD

Ben je ook na de reactie van onze afdeling Klachtenmanagement niet tevreden? Dan kan je je klacht doorgeven aan het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (Kifid). Gebruik daarvoor het formulier van de website van KiFiD en stuur het naar:

Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (KiFiD)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag

Op de website van Kifid vind je ook meer informatie over bijvoorbeeld de kosten en werkwijze.

Of gebruik het ODR-platform
Je kan je klacht ook doorgeven via het ODR-platform. Deze website is door de EU opgezet om meningsverschillen online op te lossen. Als je via dit platform een klacht doorgeeft, kan je op het klachtenformulier het e-mailadres klacht@moneyou.nl invullen. 

Herstelkostenregeling

Bij Moneyou doen we ons best om alles in 1 keer goed te doen. Maar soms gaat er wat mis. Als dit gebeurt, herstellen wij dat natuurlijk zo snel mogelijk. Het kan zijn dat je adviseur hierdoor extra werk moet doen. Moet je je adviseur hiervoor betalen? Dan vergoeden wij de kosten aan je. Daarvoor gelden wel voorwaarden.